întrebări frecvente

Este necesar contul de client pentru a realiza o comanda?
Cum procedez la apariția mesajului adresă de e-mail invalidă?
Comanda mea a fost înregistrată?
Cum primesc factura?
Deşi am achitat în avans pe avizul poştal îmi apare o valoare de 20 lei. Trebuie să plătesc această sumă?

Este necesar contul de client pentru a realiza o comanda?

Da.
Trebuie să  creaţi un cont client pe baza unei adrese de e-mail valide.

Cum procedez la apariția mesajului adresă de e-mail invalidă?

Trebuie urmați pașii:

-efectuați un refresh browserului de internet

-dacă aveți un cont de client, autentificați-vă și realizați comanda sau faceți un cont de client și realizați comanda

-în cazul în care nu reușiți parcurgerea pașilor anteriori, aveți posibilitatea să dați comanda prin e-mail la office@edituradiamant.ro sau telefonic la 0764 406 408

 

Comanda mea a fost înregistrată?

Comanda  poate fi vizualizată în contul dumneavoastră de client la secţiunea "Comenzile mele".

Cum primesc factura?

Prin e-mail . Puteti vizualiza sau imprima factura în contul de client în secţiunea “Facturi”.

Deşi am achitat în avans pe avizul poştal îmi apare o valoare de 20 lei. Trebuie să plătesc această sumă?

Nu.
Valoarea reprezintă asigurarea coletului de catre Poşta Română în favoarea Editurii Diamant în caz de pierdere a coletului. 
Created in 0.0250 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.