De la simplu la complex in abordarea proiectelor tematice

De la simplu la complex in abordarea proiectelor tematice
Preț: 30,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
ISBN: 978-606-8225-60-9
Editura:
Anul publicării: 2015
Pagini: 180
Format: A4 Landscape

DESCRIERE

Proiectul tematic este o strategie de învăţare pentru aplicarea căreia în grădiniţă este nevoie de curaj şi optimism didactic, măiestrie pedagogică, spirit organizatoric, discernământ şi capacitate de selecţie şi o dispoziţie de învăţare permanentă din partea educatoarei. Sunt calităţi ce se dezvoltă în timp şi adesea vin odată cu experienţa profesională. În partea sa aplicativă, lucrarea de faţă încearcă să ofere repere didactice şi metodice care să faciliteze efortul de proiectare şi organizare a activităţilor complexe şi integrate de învăţare cum este proiectul tematic. Aceste repere trebuie văzute precum un meniu din care, în funcţie de contextul particular în care lucrează, educatoarea îşi poate selecta instrumentele de lucru. Aplicaţiile au fost gândite în acest mod pentru că, de fapt nu există o reţetă perfectă sau universal valabilă a proiectării, organizării şi desfăşurării acestor activităţi de învăţare constructiviste, precum sunt activităţile integrate şi proiectul tematic. În aceste situaţii, deciziile trebuie să ne fie conduse de preocuparea pentru sprijinirea învăţării la vârstele educaţiei timpurii şi pentru asigurarea stării de bine şi de implicare activă şi voluntară activitate a copilului, care urmează programul didactic al grădiniţei. 
 
Conf. univ. dr. Adina Glava

REVIEW-URI

Scrie un review și spune-ne opinia ta despre acest produs scrie un review
Created in 0.0410 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.